איך נולד אתר?

Facebook
WhatsApp
LinkedIn
Email
תמונה מצורית של תהליך בניית אתר כאתר בנייה

למה לבנות אתר לעסק?

היום אנחנו חיים בעולם שחלק לא קטן ממנו קורה בדיגיטל ובעסקים בעיקר (עזבו שיש עסקים שקיימים רק בצורה דיגיטלית). עסק בעולם הזה ללא נוכחות דיגיטלית זה כמו לנסוע על 20 קמ"ש בכביש שכולם נוסעים 120. בעלי עסקים בתוך תוכם יודעים את זה אבל, חלקם הגדול סוג של "מפחד" מכל הנושא הזה ובעיקר בנושא של אתרים כי זה מצריך יותר התעסקות מעמודים ברשתות החברתיות. האמת, שבשביל זה אנחנו פה וכתבנו את המאמר הזה כדי לעזור לכם טיפה להשכיל בתחום ולמקד אתכם בקבלת ההחלטות בכל הנושא של בניית אתרים. אז בואו נדבר על איך נולד אתר אבל במושגים שיעזרו לכם באמת להבין על מה מדובר:

דומיין

הכתובת שלכם בעולם הדיגיטל

תחשבו על שם הדומיין של האתר שלכם כשם הלידה שלו – הוא ייחודי ומייצג את העסק שלכם בעולם הדיגיטלי. שם הדומיין שלכם הוא מה שהמשתמשים מקלידים בדפדפנים שלהם כדי לגשת לאתר שלכם. כשבוחרים שם דומיין, בחרו משהו פשוט, בלתי נשכח ומתאים לשם העסק או הענף שלכם. זה יקל על קהל היעד שלך למצוא ולזכור את האתר שלכם כמובן במידה והדומיין פנוי.  

  • טיפ קטן אבל חשוב
    כשרוכשים דומיין לאתר שלכם (לא משנה מאיפה) תוודאו שהוא רשום על שמכם, ככה שתמיד יהיה בשליטתכם (דומיין זה כח והיום יש ענף שבו אנשים מחפשים דומיינים עם חוזק/ שמות מסוימים לקנייה בלא מעט כסף)

אחסון

הנדל"ן של האתר שלנו

אחסון זה בעצם הקרקע עצמה שבתוכה יושב האתר שלכם. זה המקום שבו נמצאים הקבצים, התמונות והתוכן של האתר שלך. קיימות אפשרויות אחסון שונות, כל אחת עם תכונות ומחירים משלה. בעת בחירת ספק אחסון ניתן תיעדוף לאמינות, מהירות ושירות לקוחות. סביבת אחסון איכותית מבטיחה שהאתר שלכם נגיש ומתפקד בצורה מיטבית.
עוד אלמנט שיכול לבוא בחשבון זה איפה ממוקם השרת, עדיפות אם אתם לא חברה בינ"ל שהשרת ימוקם כמה שיותר קרוב לקהל היעד שלכם.

פלטפורמה

אייפון או אנדרואיד?

אנחנו ועוד 40% לפחות מהאתרים בעולם עובדים בוורדפרס כפלטפורמת בניית האתרים. תחשבו על זה כמו הפיגום המבנה עצמו של הבית (שבתוך הקרקע שהיא האחסון והרחוב זה הדומיין). זוהי מערכת ניהול תוכן ידידותית למשתמש המאפשרת אפילו לבעלי מומחיות טכנית מינימלית לנהל אתר אינטרנט. היתרון הגדול הוא שלאחר הבנייה גם אתם תוכלו לייצר ולהעלות חלק מהתכנים לאתר שלכם בעצמכם. לדוגמא פוסט בבלוג או שהוספתם סוג של שירות ואתם רוצים לעדכן בחלק מהמקרים תוכלו לעשות זאת ללא איש מקצוע, וגם אם צריך אז זאת תהיה עבודה מינורית.

אפיון, עיצוב וחווית המשתמש

האדריכל ומעצב הפנים של האתר

ממש כמו בבניית בית, יש את החדרים הסטנדרטיים כמו סלון מטבח וחדרי שינה.
עיצוב חווית משתמש (UX) וממשק משתמש (UI) ממלאים תפקידים מרכזיים.
UX  מתמקד בהפיכת האתר שלך לקל לניווט ולעניין עבור המבקרים כמו תכנון של אדריכל. UI מתמקד באסתטיקה – ערכות הצבעים, הטיפוגרפיה והפריסות שמושכות את העין כמו מעצב פנים. שילוב הרמוני של עיצוב וממשק משתמש מבטיח למבקרים ליהנות מהשהייה שלהם ולנווט בצורה חלקה.

תוכן

למה כל חדר נועד?

התוכן הוא הנשמה של האתר שלכם. זה מה שמספר את הסיפור שלכם ושל העסק,
יצירת תוכן משמעותי שמתייחס לצרכים ולנקודות הכאב של הקהל שלכם. זה יכול לכלול מאמרים אינפורמטיביים, ויזואליות שובת לב וסרטונים מושכים. עדכון קבוע של התוכן שלכם שומר על מעורבות הקהל שלכם ומראה שהעסק שלכם פעיל ורלוונטי.

הנעה לפעולה

בשביל זה האתר קיים

אתר ללא הנעה לפעולה זה כמו ספר ללא מסקנה. כפתורי הנעה לפעולה  מנחים את המבקרים שלך לביצוע פעולות ספציפיות, כמו השארת פרטים או ביצוע רכישה.
כפתורי הנעה לפעולה הממוקמים בצורה אסטרטגית משמשים כסימני דרך, ומובילים מבקרים למסע דרך האתר שלך. יצירת קריאה לפעולה משכנעת יכולה להביא המרות ולהפוך מבקרים ללקוחות נאמנים.

  • טיפ סופר חשוב
    כמו שכבר קראתם בניית אתר היא ממש דומה לבניית בית, אבל לאתר מטרה משלו.
    כמובן שלכל אתר ישנן מטרות שונות אבל הפעולות שנרצה שאותן יבצעו המשתמשים הן אלה שהובילו אותנו ליצירת האתר, התפקיד שלנו בבניית האתר היא לגרום לכמה שיותר מבקרים רלוונטים לעשות את הפעולות ובכך להגדיל את כמות השיחות, פניות ומכירות. פה נמדדת ההצלחה של כל אתר, אנחנו לא בונים אתר ליופי, לכל אתר יש משמעות!

אופטימיזציה

משפרים את המתכון!

אתרי אינטרנט, זה כמו מתכון, תמיד אפשר לשפר ולהוסיף תבלינים.
אופטימיזציה של שיעור המרות(הפעולות שאנחנו רוצים שהמבקרים יבצעו) כוללת חידוד האתר שלכם על סמך נתונים ותובנות. משמעות הדבר עשויה להיות התאמה של קריאה לפעולה, שיפור התוכן כדי לשפר את מעורבות המשתמש ושיעורי ההמרות. שיפור מתמיד מבטיח שהאתר שלכם יישאר יעיל ומתיישר עם העדפות הקהל המשתנות. דבר חשוב הוא חיבור נכון של האתר לכלי המדידה וחשוב לדעת שכשאנחנו בונים אתר, נוודא שהוא יכול להתחבר לכלים אלו.

אז לסיכום

לידה של אתר שמשרת את העסק נוצרת ממחשבה נכונה הכוללת בחינה מדוקדקת של מרכיבים שונים. מבחירת שם דומיין ועד חידוד שיעורי ההמרה. כל שלב ממלא תפקיד מרכזי בעיצוב הנוכחות הדיגיטלית של העסק. כבעלי עסקים, הבנת התהליך תעזור לכם לקבל החלטות מושכלות בכל הנוגע לבניית האתר שלכם.

אז, אחרי שקראתם וצברתם ידע מוזמנים ליצור איתנו קשר לבניית האתר שירים לכם את העסק בדיגיטל.

השאירו פרטים
לשיחת ייעוץ ללא עלות >>

אהבתם? מוזמנים לשתף

Facebook
WhatsApp
LinkedIn
Email

מוזמנים להמשיך לקרוא

Scroll to Top